22 okt. 2015

På massage

Sedan 1år tillbaka har jag gått och fått massage varannan vecka och jag märker verkligen stor skillnad i kroppen. Visst kostar det lite men det är verkligen värt det och att må bra i kroppen går inte riktigt värdera i pengar.

Det var en granne som tipsade mig om en massör och hon är verkligen jättebra. Jag har testat en del massörer genom åren men aldrig har det blivit något återbesök då jag inte varit nöjd. Antingen har dom inte hittat mina "punkter" eller så har dom bara varit för mesiga. Massören jag har idag hittar verkligen alla ömma punkter och ofta är det ställen jag inte vet att jag har problem med. Jag får 1 timmes massage varje gång och det är ofta ingen njutbar timme men efteråt är det en riktig befrielse. 

Dagen efter massagen brukar inte vara den bästa att springa på då musklerna svarar lite dåligt och så var det även idag. Jag sprang 18km i skogen med kuperade trösklar på 2 x 6km där jag testade på att tjuvträna på banan för Yddingeloppet som går av stapeln på söndag.


Jag är faktiskt anmäld på 12km även om jag inte är så tävlingssugen just nu. Planen är att springa en 2-milare på söndag så jag ställer bilen på en parkering 4km bort och joggar bort till starten och sedan 4km tillbaka efter målgång. Det tror jag kommer bli ett bra pass!

1 kommentar:

nira shalom sa...

Hej, jag heter Nira. Jag var i ett förhållande med Anderson i flera år, men han gjorde slut med mig. Jag försökte allt jag kunde för att få tillbaka honom, men det var förgäves. Jag ville verkligen ha tillbaka honom på grund av den kärlek jag har för honom. Jag bad honom med allt, gav löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän, och hon föreslog att jag skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom. Även om jag aldrig trodde på trollformler, hade jag inget annat val än att prova det. Så jag mailade trollformaren, och han försäkrade mig att allt skulle vara bra om tre dagar, och mitt ex skulle komma tillbaka till mig. Överraskande nog hände det den andra dagen vid 16-tiden. Mitt ex ringde mig, bad om ursäkt för allt och sa att han ville ha tillbaka mig för att han älskade mig så mycket. Jag blev så glad och gick tillbaka till honom. Vi började leva lyckliga tillsammans igen. Jag lovade alla jag känner som har problem med relationen att jag skulle hänvisa dem till den enda sanna och kraftfulla trollformleren som hjälpte mig med mitt problem. Om du behöver hans hjälp kan du maila honom på babawalewiseman01@gmail.com. Han erbjuder olika typer av trollformler, inklusive kärlekstrollformler, förlorade kärlekstrollformler, skilsmässobesvärjelser, äktenskapsbesvärjelser, bindande trollformler, bryta trollformler, förvisa en älskad från det förflutna, befordran av besvärjelser, tillfredsställelsebesvärjelser och botemedel mot alla sjukdomar du lider av. Kontakta honom för en varaktig lösning på alla problem du kan ha. via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551